آرشیو دی ماه 1400

فروشگاه ميز و صندلي چيرشاپ

انواع ميز ناهارخوري

۱۷ بازديد

ميز ناهارخوري يكي از مهم‌ترين و كاربردي ترين وسايل موجود در هر خانه است. همچنين دكوراسيون خانه به ويژه آشپزخانه وابسته به نوع ميز ناهارخوري نيز مي‌باشد چرا كه انواع ميز ناهارخوري مي‌تواند فضاي آشپزخانه را بدون نقص و زيبا نشان دهد. در هنگام خريد انواع ميز ناهارخوري بايد به فضايي كه در اختيار داريد و نوع سلايق افراد خانه توجه كنيد. همچنين نوع سبك دكوراسيون نيز بسيار مهم است تا هماهنگي لازم بين نيز ناهارخوري و محيط خانه ايجاد شود.

در انتخاب انواع ميز ناهارخوري ، مدل هاي زيبا و شيك و طرح هاي جديدي وجود دارند كه مي‌تواند انتخاب ميز ناهارخوري را كمي مشكل سازند. به همين دليل در اين مطلب قصد داريم تا ۱۰ مدل ميز ناهارخوري جديد و زيبا را كه توليد فروشگاه ايران ميز است را به شما معرفي كنيم. در ادامه همراه ما باشيد.

ميز ناهارخوري نارين

از انوع ميز ناهارخوري ميز نارين است كه طراحي زيباي آن باعث شده است تا از محصولات پرطرفدار و محبوب در بين مصرف كنندگان باشد. به دليل نوع طراحي كم جايي كه دارد در اكثر فضاهاي خانه قابل استفاده است و دكوراسيون منزل را زيبتر مي‌سازد. نكته مثبت ديگر در رابطه با ميزناهارخوري نارين، راحتي آن است به طوري كه اين ميز يكي از راحت ترين و خوش طرح ترين انواع ميز ناهارخوري مي‌باشد.

ميز ناهارخوري هيلا

از بادوام‌ترين انواع ميزهاي ناهارخوري مدل هيلا است. اين نوع ميز علاوه بر مقاومت و دوام فوق العاده از زيبايي و طراحي زيبا نيز برخوردار است. لمسه‌دوزي‌ كه در صندلي‌هاي ميز ناهارخوري هيلا به كار رفته است، آن را تبديل به محصولي خاص نموده است. دليل بادوام اين نوع ميز استفاده از متريال هاي يا كيفيت بسيار بالا است. انواع ميز ناهارخوري هيلا در اندازه هاي چهار،شش و هشت نفره موجود هستند.

ميز ناهارخوري ژيوان

ظاهر زيبا و خاص ميز ناهارخوري ژيوان اين محصول را تبديل به يكي از پرطرفدارترين انواع ميز ناهارخوري نموده است. متريال هاي مرغوب و بادوام به كار رفته در ساخت اين ميز دوام آن را بسيار بالا برده است. علاوه بر دوام، زيبايي و طراحي خاص آن موجب مي‌شود تا از انتخاب اول در بين خريداران باشد. اين نوع ميز ناهارخوري نيز در انواع مدل هاي چهار،شش و هشت نفره توليد و عرضه مي‌شود.

ميز هيوا

از جديدترين و مدرن ترين انواع ميز ناهارخوري مدل هيلا مي‌باشد ظاهر زيبا و شيك اين نوع ميز از دلايل اصلي محبوب بودن آن در بين خريداران است. نوع متريال هاي به كار رفته و همچنين رنك هاي جذابي كه اين ميز دارد باعث شده است تا توجه ويژه‌اي به خريد ميز ناهارخوري هيوا شود.

ميز آدريان

يكي از انواع ميز ناهارخوري خاص كه در شكل بيضوي موجود است، ميز ناهارخوري آدريان مي‌باشد. افرادي كه به دنبال ميزي خاص و زيبا براي سبك دكوراسيون خاص خود هستند، معمولا انتخابشان اين نوع ميز است. دليل اين امر ويژگي هاي فراوان اين محصول مثل تنوع رنگ‌بندي در همه قسمت‌هاي چوبي ميز و قسمت هاي پارچه‌اي صندلي است. يكي ديگر از ويژگي هاي اين نوع ميز طراحي مدرن است كه مي‌توان از آن در هر فضايي از خانه استفاده نمود. اگر به انواع ميز ناهارخوري شش‌نفره هستيد مي‌توانيد اين نوع ميز را نيز بررسي نماييد.

قيمت انواع ميز ناهارخوري

در اين مطلب سعي نموديم تا با انواع ميز ناهارخوري آشنا شويد و ويژگي هاي اين نوع ميزها را بشناسيد تا در هنگام خريد ميز ناهارخوري دچار سردرگمي نشويد. چنانچه قصد خريد ميز ناهارخوري با توجه به معيارهاي خاص خود داريد مي‌توانيد از فروشگاه اينترنتي چيرشاپ ديدن فرماييد. در اين فروشگاه انواع ميز ناهارخوري در دسته بندي هاي متفاوتي قرار گرفته اند كه مي‌توانيد برحسب نياز خود اقدام به خريد هر يك از اين محصولات نماييد.

 

راهنماي خريد صندلي اپن

۲۱ بازديد

همانطور كه مي‌دانيد صندلي اپن يا صندلي كانتر امروزه يكي از بخش هاي مهم در دكوراسيون داخلي منازل است. اگر شما هم از صندلي اپن استفاده مي‌نماييد و يا قصد خريد آن را داريد بهتر است تا انتهاي اين مقاله همراه ما باشيد تا با نكات مهم در خريد صندلي اپن آشنا شويد. دليل محبوبيت اين نوع صندلي‌ها علاوه بر زيبايي، كاربردي بودنشان نيز تاثيرگذار است. چرا كه يكي از كاربردهاي صندلي اپن اين است كه نسبت به صندلي ناهارخوري جاي كمتري را در آشپزخانه مي‌گيرد. خريد صندلي اپن باعث مي‌شود يكي از كاربردي ترين تجهيزات داخل آشپزخانه تبديل شود. از صندلي هاي اپن گاهي به عنوان صندلي هاي ناهارخوري نيز استفاده مي‌شود. اين صندلي ها با توجه به ارتفاعي كه دارند در موارد مختلف مثل هنگام غذاخوردن، كتاب خواندن و داشتن استراحتي كوتاه استفاده مي‌شوند. در ادامه باب برخي از نكات انتخاب صندلي اپن آشنا خواهيد شد.

انواع صندلي اپن

صندلي اپن چوبي

 خريد صندلي اپن چوبي مخصوص افرادي است كه از سبك دكوراسيون هاي كلاسيك و سنتي استفاده مي‌كنند. صندلي هاي اپن چوبي از اولين نوع اين صندلي ها بوده‌اند و به طبع از قدمت بيشتري برخوردار هستند.

صندلي هاي اپن فلزي

صندلي هاي اپن فلزي بيشتر در فضاهاي فانتزي و سبك هاي مدرن كه در رستوران ها و كافه ها موجود هستند، استفاده مي‌شود. اين نوع صندلي ها از صندلي هاي چوبي جديدتر هستند. همچنين از تنوع رنگي بسيار بالايي نيز برخوردار هستند. در نتيجه خريد صندلي اپن فلزي نسبت به صندلي اپن چوبي بيشتر است.

صندلي هاي اپن پلاستيكي

به دليل جنسي كه اين نوع صندلي ها دارند، داراي وزن سبكتري در مقايسه با دو نوع ديگر صندلي مي‌باشند. خريد صندلي اپن پلاستيكي مخصوص طرفدادران خاص خود است. صندلي ها اپن پلاستيكي از ديگر صندلي هاي رايج هستند كه افراد از آن استفاده مي‌نمايند.

مشخصات صندلي 

ارتفاع آن

ارتفاع صندلي يكي از مهم ترين نكات در خريد صندلي اپن مي‌باشد. اگر از صندلي هاي ناهارخوري استفاده مي‌نماييد ارتفاعي در حدود ۴۰ تا ۴۵ سانتي متريدارند اما اين مقدار در صندلي اپن به حدود ۷۰ الي ۸۰ سانتي متر مي‌رسد. از نظر ارتفاع صندلي هاي اپن خود به چند دسته تقسيم مي‌شوند كه مي‌توانيد بر حسب نياز خود يكي از اين موارد را انتخاب نماييد. حال اگر صندلي با ارتفاع مناسب را پيدا نكرديد مي‌توانيد به سراغ خريد صندلي اپن جك دار برويد. موارد كاربرد صندلي هاي اپن علاوه بر محيط آشپزخانه در محيط هاي اداري و كاري نيز استفاده مي‌شود.

پشتي صندلي

 نكته مهم ديگر در هنگام خريد صندلي اپن، پشتي صندلي مي‌باشد. اين صندلي ها به صورت پشت دار بودن، بدون پشتي و با پشتي كوتاه هستند. خريد صندلي هاي اپن پشت دار يا بدون پشتي بستگي به سليقه نوع استفاده شما خواهد داشت. به طور مثال صندلي هاي اپن كه در كافه ها و رستوران ها استفاده مي‌شود از نوع بدون پشتي هستند اما صندلي هاي اپن اشپزخانه اغلب داراي پشتي يا با پشتي كوتاه هستند. پس در هنگام خريد صندلي اپن به اين موضوع توجه داشته باشيد.

ابعاد كفي صندلي

در خريد صندلي اپن دومين نكته اي كه بايد به آن توجه كنيد، اندازه كفي يا همان قسمت نشيمنگاه صندلي است. اهميت اين قسمت به دليل اين است كه بايد به راحتي بر روي آن بنشينيد و احساس سر خوردن و يا لغزش نداشته باشيد.

قيمت صندلي اپن

تا اينجا متوجه شديد كه خريد صندلي اپن همچون ساير انواع صندلي‌ها و لوازم خانه مهم هستند. صندلي اپن در دسته‌بندي مبلمان قرار مي‌گيرند و به همين دليل بايد در هنگام خريد به تمامي نكات گفته شده در اين مطلب توجه نماييد. همچنين مي‌توانيد براي داشتن خريدي راحت و آسوده به وبسايت فروشگاه اينترنتي چيرشاپ مراجعه فرماييد.