آرشیو بهمن ماه 1400

فروشگاه ميز و صندلي چيرشاپ

بررسی قیمت صندلی اپن آشپزخانه

۱۵ بازديد
در خرید لوازم خانه یکی از وسایل مهمی که به آن توجه بسیاری می‌شود، صندلی اپن است. ممکن است از صندلی های اپن در فضاهای مختلف خانه و یا محل کار استفاده نمایید پس مهم است که از قیمت صندلی اپن آشپزخانه آگاه باشید. استفاده از صندلی اپن باعث می‌شود ظاهر و فضای خانه شیک‌تر و مدرن‌تر به نظر بیاید. اما در خرید صندلی اپن باید علاوه بر زیبایی های صندلی به قیمت صندلی اپن آشپزخانه نیز توجه نمود تا میزان هزینه برای تهیه محصول مشخص گردد. در اصل ویژگی های صندلی اپن هستند که در قیمت محصول تاثیر بسزایی می‌گذارند. این ویژگی ها باعث می‌شود تا در هنگام نشستن بر روی صندلی احساس راحتی بیشتری داشته باشید و ستون فقرات و گردن در زاویه درستی قرار بگیرند. اگر شما هم به دنبال خرید صندلی اپن هستید و قیمت صندلی اپن آشپزخانه مسئله مهمی برای شما است با ادامه مطلب همراه ما باشید.
انواع صندلی اپن آشپزخانه
قبل از خرید صندلی اپن آشپزخانه باید از مدل های مختلفی که از این صندلی در بازار موجود هست و قیمت صندلی اپن آشپزخانه آگاه باشید تا با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر را تهیه فرمایید.
صندلی اپن آشپزخانه چهارپایه یا تک پایه؟
تک پایه
 صندلی های اپن تک برای دکوراسیون هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که حالت مدرن‌تری داشته باشند. قیمت صندلی اپن آشپزخانه تک پایه می‌تواند متفاوت باشد و بسته به نوع مواد مورد استفاده در ساخت آن دارد. پایه‌ های صندلی اپن تک پایه از جنس آهن و فولاد هستند که مقاومت صندلی ار افزایش می‌دهد.
چهار پایه
این نوع از صندلی های اپن دارای چهار پایه هستند که طراحی آنها کمی متفاوت‌تر می‌باشد. صندلی اپن چهارپایه را می‌توان در اکثر سبک های دکوراسیون استفاده نمود و طراحی زیباتری در دکوراسیون خانه ایجاد کرد. پایه های این نوع صندلی باعث می‌شود تا تعادل بهتری داشته باشد و احساس راحتی بیشتری داشته باشید. قیمت صندلی اپن آشپزخانه چهارپایه نیز بسته به کیفیت آن تعیین می‌شود.
صندلی اپن با پشتی یا بدون پشتی؟
یکی دیگر از دسته بندی ها در انواع صندلی اپن آشپزخانه وجود پشتی در صندلی است. صندلی های بدون پشتی کوچکتر بوده و ظاهر جمع و جور تری دارد که می‌توان در فضاهای کوچکتر نیز از آن استفاده کرد. قیمت صندلی اپن آشپزخانه بدون پشتی بستگی به استفاده از مواد مختلف در ساخت آن دارد. در ساخت صندلی اپن می‌توان چوب، فلز و یا پلاستیک بکار برده شود.
در عوض صندلی اپن با پشتی ارتفاع آن بیشتر است و وجود پشتی در آن باعث می‌شود تا به قسمت های مختلف بدن آسیبی وارد نشود. قسمت پشتی صندلی ارتفاع کمی دارد و در اکثر موارد به شکل نیم دایره است. اگر برای مدت زمان بیشتری می‌خواهید از صندلی استفاده نمایید نوع با پشتی برای استفاده مناسبتر است. قیمت صندلی اپن آشپزخانه با پشتی می‌تواند بیشتر از سایر صندلی ها باشد.
رنگبندی صندلی
یکی دیگر از موارد تاثیرگذار در قیمت صندلی اپن آشپزخانه نوع رنگبندی صندلی است. رنگ صندلی اپن باید با توجه به دکوراسیون محیط انتخاب گردد تا تضاد نامناسبی در فضای خانه صورت نگیرد. در اکثر صندلی های اپن امکان سفارشی سازی با رنگ دلخواه وجود دارد.
جمع بندی
صندلی های اپن یکی از وسایل ضرروی در هر خانه و آشپزخانه به حساب می‌آید. در این مطلب با انواع صندلی های اپن در دسته بندی های مختلف آشنا شدیم و عوامل تاثیرگذار در قیمت صندلی اپن آشپزخانه را بررسی نمودیم. برای خرید صندلی اپن آشپزخانه و مشاهده قیمت صندلی اپن آشپزخانه می‌توانید به فروشگاه چیرشاپ مراجعه نمایید.

بهترین صندلی اداری کدام است

۱۷ بازديد
در دنیای مدرن امروزی که اکثر مشاغل به صورت اداری و پشت میزی هستند، نقش مبلمان و صندلی  های اداری بسیار بیشتر شده است چرا که افراد در طول روز بیشترین ارتباط را با صندلی دارند و باید از بهترین صندلی اداری استفاده نمایند تا احساس راحتی داشته باشند. یکی از انواع صندلی ها که در ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرد صندلی اداری است. کارمندان برای ساعت ها پشت میز می‌نشینند و بیشترین فشار به کمر و گردن خود وارد می‌نمایند. استفاده از بهترین صندلی اداری باعث می‌شود تا این مشکلات به حداقل برسند.
بهترین صندلی اداری باید در فاکتورهای زیادی مثل قابلیت تنظیم ارتفاع، پشتی مناسب و دسته ها مناسب باشد. مهم‌ترین دلیل استفاده از این نوع صندلی ها مراقبت از ستون فقرات و عضلات کمر است که باید به آنها توجه ویژه‌ای نمود. در این مقاله قصد داریم تا عوامل مهم در انتخاب صندلی اداری را بررسی نماییم. پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید.
دلیل استفاده از صندلی اداری
بهترین صندلی اداری باید ناحیه گردن و کمر را به طور کامل پوشش دهد.همچنین در هنگام نشستن باید قسمت های سر، شانه، و ستون فقرات کمترین فشار وارد شود. ساخت صندلی های اداری باید به نحوی باشد که قسمت گودی کمر را بپوشاند چرا که آسیب های بلندمدت ناشی از این ناحیه است.
 در یک شرکت و یا مجموعه انتخاب صندلی اداری باید بر اساس نوع استفاده و کاربردی که برای هر یک از کارکنان دارد، صورت گیرد. به عنوان مثال اگر فردی به عنوان منشی مشغول به کار است باید صندلی راحتی داشته باشد چرا که مدام در حال نشست و برخاست است. بنابراین صندلی اداری باید از مقاومت و دوام خوبی برخوردار باشد. بهترین صندلی اداری بر اساس فرم بدن انسان طراحی می‌شود تا بتواند نواقص را پوشش دهد و فشار وارده به کمر و گردن را کاهش دهد.
تفاوت با سایر صندلی ها
بهترین صندلی اداری نسبت به سایر صندلی ها دارای تفاوت هایی است که این محصول را متمایز می‌سازد. این نوع صندلی به صورت کم جا تر است و در فضاهای مختلفی می‌توان از آن استفاده نمود. بهترین صندلی اداری را می‌توان برای مدت زمان بیشتری استفاده نمود چون از مواد با کیفیتی ساخته می‌شود. جابجایی این صندلی راحت است و می‌توان آن را از محیطی به محیط دیگر جابجا نمود. این نوع صندلی از پشتی بزرگتری برخوردار است و درد های مربوط به ناحیه پشت را کاهش می‌دهد.
ویژگی های صندلی اداری 
طراحی صندلی اداری باید به گونه‌ای باشد که نواحی ستون فقرات، گردن و نواحی پایین‌تر را به خوبی پوشش دهد. در محیط های اداری افراد معمولا در حرکت هستند و نشست و برخاست زیادی دارند پس صندلی اداری باید از مکانیزم های حرکتی مناسبی برخوردار باشد. در هنگام نشستن گردش خون در پاها بسیار مهم است و نباید نشستن بر روی صندلی موجب اختلال در آن شود. قسمت پشتی بهترین صندلی اداری  باید به گونه‌ای باشد که قابلیت ارتجاعی داشته باشد و سر و گردن دچار خستگی و درد عضلانی نشود.
خرید بهترین صندلی اداری
پس متوجه شدیم که استفاده از بهترین صندلی اداری می‌تواند تا چه حد در سلامت و کار ما مهم باشد و اگر به این مسئله توجه نداشته باشیم، می‌تواند منجر به مشکلات زیادی گردد. امروزه صندلی های اداری زیادی در بازار موجود هستند که ممکن اسن بهترین کیفیت را نداشته باشند. برای مشاهده و خرید بهترین صندلی اداری می‌توانید به فروشگاه اینترنتی چیرشاپ مراجعه نمایید و با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت مواجه شوید.

در ساخت صندلی غذاخوری از چه چوب هایی استفاده می شود؟

۱۷ بازديد

گردو. گردو چوبی سخت، محکم و بادوام برای مبلمان است. ...
افرا. افرا یکی از سخت ترین انواع چوب برای مبلمان است. ...
چوب ماهون. چوب ماهون یک چوب سخت بادوام است که اغلب برای سرمایه گذاری و قطعات پیچیده مبلمان استفاده می شود. ...
توسکا. ...
بلوط. ...
راش. ...

گردو
گردو چوبی سخت، محکم و بادوام برای مبلمان است. به خوبی کنده کاری می کند و برای سال ها شکل خود را حفظ می کند. این باعث می شود که آن را برای مبلمان پرزرق و برقی که نیاز به مهارت بالایی دارند، عالی باشد. این چوب برای قطعات سرمایه گذاری و مبلمانی که می خواهید نسل ها در خانواده خود بمانید ایده آل است. مبلمان Amish Heirloom را در نظر بگیرید.

در آمریکای شمالی، گردو از ورمونت تا دشت های بزرگ و جنوب از طریق لوئیزیانا و تگزاس رشد می کند. رنگ آن از سفید تا قهوه ای تیره متغیر است و به دلیل برجستگی های بزرگش معروف است. انواع رایج آن عبارتند از گردوی برزیلی، گردوی کارائیب، گردو سیاه و چوب گردوی آمریکای شمالی. دانه گردو به طور معمول مستقیم است، اما برخی از امواج نزدیک به ریشه ظاهر می شوند. گردو بهترین چوب برای مبلمانی است که تزیین شده و به جزئیات زیادی نیاز دارد.

واقعیت جالب: به دلیل ماهیت بادوامش، از گردو برای ساخت ملخ هواپیما در جنگ جهانی اول استفاده شد.

افرا
افرا یکی از سخت ترین انواع چوب برای مبلمان است. این اغلب برای وسایل سنگین مانند کمد و ست های غذاخوری استفاده می شود، زیرا ممکن است ضربه بخورد. افرا نسبت به سایر چوب های سخت مقرون به صرفه تر است. این در ترکیب با دوام آن، آن را برای خانواده های جوان ایده آل می کند.

افرا عمدتاً در منطقه دریاچه های بزرگ یافت می شود. رنگ آن از کرم تا قرمز مایل به قهوه ای متغیر است، اما لکه های تیره را به خوبی از بین می برد. بنابراین، چوب افرا به راحتی می تواند رنگ آمیزی شود تا شبیه چوب های گران تر مانند چوب ماهون باشد. چوب افرا دارای دانه های صاف و ریز است که گاه طرح های چشم پرنده یا کمانچه ای دارد. افرای سخت معمولاً رنگ روشن‌تری دارد در حالی که افرای نرم کمی تیره‌تر است.

واقعیت جالب: بسیاری از محققان معتقدند که از افرا برای ساخت قاب داخلی اسب تروا استفاده شده است.

چوب ماهون
چوب ماهون یک چوب سخت بادوام است که اغلب برای سرمایه گذاری و قطعات پیچیده مبلمان استفاده می شود. گونه‌های چوبی دارای دانه‌های صاف و دلپذیری هستند. به دلیل اندازه بزرگ درختان، چوب ماهون در تخته های بزرگ تولید می شود. این آن را برای مبلمان نقطه کانونی عالی می کند. ماهاگونی ظاهری جاودانه دارد و به اتاق گرما می بخشد. هر مبلمان چوب ماهون با مراقبت مناسب نسل ها دوام می آورد.

ماهون بومی مکزیک، آمریکای مرکزی و جنوبی است، اما در سراسر مناطق استوایی و آفریقا رشد می کند. چوب ماهون آفریقایی محبوب‌تر از ماهاگونی آمریکای جنوبی شده است. با این حال، قطعات عتیقه اغلب از چوب ماهون آمریکای جنوبی ساخته می شوند. رنگ آن از کم رنگ تا صورتی تا قهوه ای مایل به قرمز با دانه ای مستقیم متغیر است. چوب ماهون بهترین چوب برای مبلمانی است که ظریف و جاودانه است، به خصوص قطعات بزرگ مانند میز ناهارخوری.

واقعیت جالب: چوب ماهون اغلب در آلات موسیقی استفاده می شود و به صدا لحن گرم و غنی می بخشد.

توس
توس یک چوب سخت بسیار قوی و بادوام است که در آمریکای شمالی به وفور رشد می کند. ظاهر زیبای گونه و رنگ بلوند آن را به یک نوع چوب عالی برای مبلمان مدرن تبدیل کرده است. این دارای یک دانه ظریف و تمیز است که طراحی داخلی ساده را تکمیل می کند.

توس در مناطق شمال شرقی و دریاچه های بزرگ و در امتداد آپالاچی ها رشد می کند. رنگ آن از کرم تا قهوه ای مایل به قرمز روشن با دانه های ریز متغیر است. ماهیت قوی و بادوام چوب آن را برای نجاری و صنایع دستی با جزئیات عالی می کند.

واقعیت جالب: هواپیمای معروف H-4 Hercules هاوارد هیوز که به "غاز صنوبر" معروف است، در واقع از توس ساخته شده بود.

بلوط
بلوط یک نوع چوب بادوام و بادوام است. به دلیل رشد آهسته درختان، چوب بسیار متراکم است و به کیفیت آن می افزاید. چوب با انواع پوشش ها سازگار است. این امر آن را برای مبلمان مدرن و سنتی ایده آل می کند. همچنین اغلب برای طراحی مبلمان Mission/Arts & Crafts استفاده می شود.

بیشتر الوارهای بلوط از شرق و مرکز ایالات متحده می آیند. بسیاری از عتیقه های آمریکایی از چوب بلوط ساخته شده اند. مبلمان بلوط با مراقبت مناسب قرن ها دوام خواهند آورد. رنگ آن از قهوه ای روشن تا صورتی مایل به قرمز با دانه های چرخان یا راه راه متغیر است. مبلمان بلوط اغلب به عنوان چوبی مقاوم در برابر خراش و لکه شناخته می شود، اگر به درستی تکمیل شود.

واقعیت جالب: میز فعلی دفتر بیضی از چوب بلوط ساخته شده است و توسط ملکه ویکتوریا در سال 1880 به پرزیدنت هیز داده شد.

گیلاس
چوب گیلاس به دلیل دانه های بسیار صاف و یکنواختش شناخته شده است. چوب به خوبی جلا می‌دهد و ظاهر زیبایی دارد. همچنین به دلیل محبوبیت استفاده از آن برای مبلمان عتیقه، گیلاس با مراقبت مناسب قرن ها گذشته است. در میان صنعتگران چوب سختی با ارزش به حساب می آید. مبلمان از چوب گیلاس اغلب یک سرمایه گذاری است که در درازمدت جواب می دهد.

گیلاس در شرق ایالات متحده یافت می شود. رنگ متمایز آن به صورت صورتی مایل به قهوه ای شروع می شود و به رنگ قرمز تیره با دانه های مستقیم و کمی موج دار می شود. مانند اکثر مبلمان چوبی، گیلاس با بالا رفتن سن زیباتر می شود. گیلاس بهترین چوب برای مبلمانی است که طوری طراحی شده است که سال ها دوام بیاورد و در خانواده شما بماند.

واقعیت جالب: برخلاف تصور عمومی، جورج واشنگتن هرگز به قطع درخت گیلاس اعتراف نکرد.

بامبو
بامبو به دلیل طبیعت دوستدار محیط زیست و رنگ بلوند زیبای آن شناخته شده است. این گونه در واقع یک علف است نه چوب سخت. به همین دلیل، بامبو به سرعت رشد می کند. حدود 10 برابر فا رشد می کند

هنگام خرید صندلی اداری به چه نکاتی توجه کنم؟

۱۸ بازديد

مطمئن شوید که صندلی شما در ارتفاع قابل تنظیم است. ...
همچنین به دنبال یک تکیه گاه قابل تنظیم باشید. ...
یک صندلی با دسته بازو تهیه کنید. ...
پشتیبانی کمر را بررسی کنید. ...
سعی کنید یک ماده قابل تنفس و راحت انتخاب کنید. ...
به دنبال صندلی با چرخ گردان و چرخاننده باشید. ...
زیبایی شناسی را در نظر بگیرید.

خرید صندلی اداری

هنگام خرید مبلمان اداری، بسیاری از افراد مایلند برای یک میز اداری بیشتر از یک صندلی اداری هزینه کنند. اما اگر در نظر بگیرید که چند ساعت روی صندلی می نشینید و چقدر صندلی برای سلامتی و راحتی کلی شما اهمیت دارد، واقعاً باید برعکس باشد.

یک صندلی اداری خوب می تواند بهره وری را بهبود بخشد و مشکلات سلامتی را کاهش دهد. شما نمی توانید از کارمندی که روی صندلی خود احساس ناراحتی می کند انتظار داشته باشید که هر روز بهترین عملکرد خود را در محل کار ارائه دهد. یک صندلی نیز برای سال های زیادی دوام می آورد، بنابراین یک صندلی خوب یک سرمایه گذاری ارزشمند است.

هنگام خرید صندلی اداری چه نکاتی را باید در نظر گرفت

هنگام خرید صندلی اداری باید به عوامل مختلفی توجه کرد. فراتر از زیبایی شناسی و هزینه، در نظر گرفتن اینکه چگونه صندلی به صورت روزانه عمل می کند، حیاتی است. ما یک راهنمای سریع برای خرید یک صندلی اداری با چند نکته مهم برای کمک به شما در این فرآیند گردآوری کرده ایم.

مطمئن شوید که صندلی شما در ارتفاع قابل تنظیم است

مهم است که صندلی انتخابی شما قابل تنظیم باشد. شما باید بتوانید ارتفاع را متناسب با قد خود تنظیم کنید تا پاهای شما به راحتی روی زمین قرار گیرند و این باعث کاهش فشار روی کمر شما می شود. همچنین می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که بازوهایتان به راحتی می‌توانند به میز کارتان برسند و از ایجاد تنش در شانه‌هایتان اطمینان حاصل کنید. تنظیم ارتفاع تقریباً در هر صندلی اداری استاندارد است زیرا بسیار مهم است.

همچنین به دنبال یک تکیه گاه قابل تنظیم باشید

در حالت ایده آل، یک صندلی باید دارای یک تکیه گاه قابل تنظیم نیز باشد، بنابراین می توانید پشتی صندلی را به جلو یا عقب ببرید. این تنظیم افراد را از نشستن خیلی به عقب یا جلوتر روی صندلی خود باز می دارد و در نتیجه فشار روی ران هایشان را کاهش می دهد. یک صندلی ایده آل باید به اندازه کافی پهن و عمیق باشد تا بتوانید راحت بنشینید. افراد قد بلندتر برای حمایت از بدن بلندتر خود به صندلی عمیق تری نیاز دارند.

یک صندلی با دسته بازو تهیه کنید

دسته های بازو برای از بین بردن فشار از گردن و شانه ها عالی هستند. همانطور که آرنج های خود را بر روی دسته ها قرار می دهید، به بقیه بازوهای خود، تا سرشانه ها، اجازه می دهید تا استراحت کنند. در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید که دسته‌های بازو نیز قابل تنظیم باشند، به خصوص اگر صندلی خود را به داخل و خارج از میز خود حرکت دهید. تکیه گاه های ثابت معمولاً جلوی میز را می گیرند و شما را مجبور می کنند برای رسیدن راحت به میز، دراز بکشید.

پشتیبانی کمر را بررسی کنید

کمر ما مقعر است، بنابراین یک صندلی خوب این شکل را با شکل محدب پشتیبانی می کند. یک تکیه گاه کانتور پشتیبانی می کند تا در نهایت روی صندلی خود خم نشوید. این پشتیبانی به محافظت از ستون فقرات شما کمک می کند و فشار وارده بر دیسک های کمر شما را به حداقل می رساند.

سعی کنید یک ماده قابل تنفس و راحت انتخاب کنید

صندلی باید با موادی پوشانده شود که به بدن شما اجازه تنفس بدهد. بسیاری از مردم احساس صندلی پارچه‌ای را ترجیح می‌دهند، اما مواد جدید مانند مش بسیار قابل تنفس هستند و نگهداری آن آسان است. چوب و پلاستیک مواد ایده‌آلی برای صندلی‌های اداری نیستند که افراد زمان زیادی را در آن صرف کنند زیرا ممکن است به سرعت احساس ناراحتی کنند.

همچنین می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که صندلی‌تان به اندازه کافی روکش‌ها را ارائه می‌کند تا در طول روز راحت باشید.

به دنبال صندلی با چرخ گردان و چرخاننده باشید

اگر بتوانید آزادانه روی صندلی خود حرکت کنید، کارایی خود را به حداکثر خواهید رساند. یک صندلی که می تواند به راحتی بچرخد به شما کمک می کند تا به قسمت های مختلف میز خود برسید. چرخ‌های چرخ‌دار در پایین صندلی به شما کمک می‌کنند تا به راحتی در اطراف حرکت کنید.

زیبایی شناسی را در نظر بگیرید

پیدا کردن صندلی مناسب با ظاهر دفتر شما بسیار مهم است. ممکن است یک صندلی با حس سنتی تر یا فضایی جوان و مد روز بخواهید. صندلی‌هایی که در دفاتر، اتاق‌های هیئت مدیره و مکان‌های خنک استفاده می‌کنید می‌توانند به ایجاد فضای اداری شما کمک کنند.

به دنبال تولیدکنندگان صندلی باشید که ضمانت ارائه می دهند

هنگام خرید صندلی برای دفتر خود می خواهید سیاست های شرکتی را که با آن کار می کنید در نظر بگیرید. آیا آنها برای محصولات خود گارانتی ارائه می دهند؟ آیا آنها یک سرویس پشتیبان ارائه می دهند اگر مشکلی پیش بیاید؟

از کجا می توان یک صندلی در نزدیکی من خرید؟

Chair shop طیف عالی از صندلی های اداری را ارائه می دهد که در آلمان طراحی شده و با افتخار در آفریقای جنوبی تولید می شود. ما به دلیل خدمات فوق العاده و ضمانت بی سر و صدا خود شناخته شده ایم. ما مجموعه ای از صندلی های اداری ارگونومیک و همچنین صندلی های بازدید کننده، کنفرانس و جلسه را داریم. اگر به دنبال خرید صندلی اداری هستید، وب سایت ما را بررسی کنید تا راه حل مناسبی برای نیازهای خود پیدا کنید.