میز ناهارخوری مستطیلی یا گرد

فروشگاه ميز و صندلي چيرشاپ

میز ناهارخوری مستطیلی یا گرد

۳ بازديد
میز ناهارخوری مستطیلی  و گرد از عمده‌ترین نوع میزهای نهارخوری هستند که هر کدام ویژگی ها و مشخصات خاص خود را دارند. در ادامه می‌خواهیم تفاوت بین این دو میز را بیان کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.
امروزه همه وسایل در شکل ها و مدل های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. برخی از آن ها در شکل های هندسی مشخصی ساخته شده و برخی دیگر دارای طرح های مختلفی هستند. در این میان میزهای غذاخوری نیز در اندازه و شکل های مختلف در بازار موجود هستند. دو نوع از مدل های محبوب و معروف میزهای نهارخوری، میز ناهارخوری مستطیلی  و میز ناهارخوری گرد هستند. در حال حاضر در هر خانه‌ای یک نوع از این میزهای غذاخوری قرار گرفته است. انتخاب و خرید نوع میز نهارخوری بسته به سلیقه و فضای قرارگرفتن میز متفاوت است. در ادامه مقاله به بررسی این دو نوع میز خواهیم پرداخت تا مزایا و معایب هر کدام را مشخص نماییم.
میز ناهارخوری مستطیلی شکل
در هر خانه‌ای که وارد شوید شاید اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب نماید، میز ناهارخوری مستطیلی  است. این نوع میز با توجه به فضای زیادی که در اختیارتان قرار می‌دهد، می‌توان از وسایل دکوری زیادی بر روی آن استفاده نمود. میز غذاخوری مستطیلی راحتی بیشتری نسبت به سایر میزهای غذاخوری دارد. میز نهارخوری مستطیلی در رنگ ها و طرح های مختلفی وجود دارد که همین امر موجب می‌شود تا انتخاب را برای شما سخت‌تر نماید.
ویژگی میز غذاخوری مستطیلی
از مهم‌ترین ویژگی های این میز فضای بسیار زیادی است که در اختیارتان قرار می‌دهد. در هنگام صرف وعده های غذایی بیشترین آرامش و راحتی را با این نوع میز نهارخوری خواهید داشت.
میز ناهارخوری مستطیلی  در مدل های مختلفی طراحی و ساخته می‌شود. یکی از این مدل ها بر روی اپن آشپزخانه نصب می‌شود و علاوه بر تاثیر زیاد بر روی دکوراسیون خانه، فضای دیگری را از شما  اشغال نمی‌کند.
اگر خانه شما دارای دکوراسیون سنتی است، میز های غذاخوری منبت کاری شده نیز انتخابی جذاب برای شما خواهند بود چرا که زیبایی خانه را دوچندان می‌سازند.
میز ناهارخوری مستطیلی
میز نهارخوری گرد
بعد از میز ناهارخوری مستطیلی  شکل یکی از مدل های پرطرفدار و معروف میز غذاخوری است که تشکیل شده از یک سطح گرد و چند پایه که دارای طرح‌های مختلفی هستند. مدل های میز ناهارخوری گرد به صورت میز با چهارپایه صاف و یا سه پایه اریب است که افراد بر حسب سلیقه خود این مدل را انتخاب می‌نمایند.
ویژگی میز غذاخوری گرد
اگر از خانواده های پرجمعیت هستید، علاوه بر میز ناهارخوری مستطیلی شکل ، میز ناهارخوری گرد سه پایه بهترین گزینه برای شما است. این میز با داشتن سه پایه اریب باعث می‌شود تا فضای بیشتری برای نشستن در اختیار داشته باشید. ابعاد و اندازه این نوع میزها با توجه به تعداد صندلی ها مشخص می‌شود.
نوع دیگر این میزها، میز نهارخوری با دو سطح گرد شیشه ای است که از سطح زیرین برای قرار گرفتن دکوراسیون استفاده می‌گردد. سطح بالایی نیز باری قرار گرفتن وسایل غذاخوری است. فواصل زیاد پایه های میز و سطح بزرگ آن از ویژگی های این مدل است.
اگر فضای کمی در اختیار دارید و میز ناهارخوری مستطیلی  برای شما مناسب نیست، میز ناهارخوری گرد کم جا می‌تواند گزینه ای بسیار عالی برای شما باشد چرا که کمترین میزان فضا را اشغال می‌نماید و مشکلی بابت فضای خانه نخواهید داشت.
جمع بندی
در این مقاله سعی شد تا دو نوع از مدل های معروف میز نهارخوری، یعنی میز ناهارخوری مستطیلی  و گرد را برای شما بررسی نماییم تا مزایا و معایب هرکدام را بهتر بشناسید. این اطلاعات باعث می‌شود تا در هنگام خرید خیالی آسوده تر داشته باشید. برای مشاهده انواع میز غذاخوری در مدل های مختلف و خرید میز ناهارخوری مستطیلی با کیفیت به فروشگاه اینترنتی چیرشاپ مراجعه نمایید.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.